Vem är egentligen din dubbelgångare?

Jo jag gjorde ju ett sånt test på Face:an och vem tror ni att jag får? Brad Pitt av alla människor.
Så om ni ursäktar så har jag faktiskt suttit och tänkt på vad det kan vara för en likhet mellan oss.
Ser jag ut som en man eller?
Ni får en bild så ska ni själva få jämföra, tycker dock att min mage är ett strå vassare än hans.
Eller njae inte egentligen. :)



För att fortsätta så måste jag ligga ute i solen innan kl 11 efter hot av Amie.
Vi ska plugga. Duktiga tjejer det här vill jag lova!

Och till Loppan som inte riktigt ser att vi är syskon, hallå eller!
NI SKA FÅ BILD BEVIS PÅ ATT JAG ÄR DEN SÖTA AV OSS TVÅ.



Eller vi är väl lika söta då, sluta slå mig din Forrest Gump nerd! Hälsa honom!

Jo sen hade jag en dröm inatt med, jag var med på Titanic och höll på att drunkna och det var sjukt kallt men sen hoppade jag av båten och kom i land och då mina vänner såg jag på när titanic sjönk och jag satt och drack vin, sen kom även min mamma och höll mig sällskap. Slutade riktigt bra förutom att en del människor dog. Men vi drack åt dem också! No worries.


Hahaha, visst blir man besviken när man tror att man har tagit kolasås fast de visar sig vara jordgubbssås? Nej då får man faktiskt byta ut den. Det är så man gör för att det ska funka! Kolasås är förövrigt en klar 10! Kan också vara därför det inte finns några 10:or i denna världen! Men jag själv är kolasås, helt underbar! Unik som få!


Sen har vi ett fikatest, funkar alltid!


Kommentarer
Postat av: Anniina

Japp, nu får vi blrja ha koll och ringa varandra mer! eller prata mer iaf... inga flera veckors break igen! tummis! tack gumman :)

2009-04-17 @ 10:14:26
URL: http://anniina.blogg.se/
Postat av: Amie

JA vi är sjukt duktiga. Bit ihop o kom igen nu. Morgonstund har guld i mun. Palla egentligen ha guld i munnen, förr lagade man väl hål med det?

2009-04-17 @ 10:36:38
Postat av: vladde

jag vet nååågon som ska förklara ett o annat internskämt för mig när jag kommer hem.. kolasås? massa massa kärlek... puss o så

2009-04-19 @ 03:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0