Och vi sa att dina tankar vandrar iväg.

Var hos Aleex igår, spelade rockband till in the middle of the night, vi skrattade.
Hade hur kul som helst, pratade om framtid och allt som hör därtill.
Vi drack fanta, åt bullar, drack kaffe, sjöng, spelade gitarr.
Sen tog jag mitt pickopack för att bege mig hemååt, tar ca 3 min men aa ..
Somnade in glad, skulle upp tidigttidigt för att fixa hos Kasper..
Och kl 7 ringer mobilen, såg vem det var men valde att inte svara.
Nej jag vill inte ha beskedet just nu.
Kvart i åtta ringer det igen...

Och jag hör mamma säga;
Nu är det över. Hon somnade in kl 4 inatt.
Vi var hos henne sista timmen.

Och sen dess har tårarna strömmat, huvudvärken har gjort sitt.
Illamående.. Och lite tankar och en del pain.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mormor eller hunden?

2009-02-05 @ 14:01:28
Postat av: kajsa

jag finns om du vill prata om det emilia<3

2009-02-06 @ 00:10:09
URL: http://kjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0