Ankiii,ankan,duck

Idag vill jag ge så SJUKT mycket beröm till Gisela aka Giisgay,Gisse,Ankan! :)
Hon förtjänar inte detta som händer just nu fast vem blir gladast om Tysken kommer hem.
Vi kan sitta och glo och fnissa när vi ser på Dingding, har våra fina nätter ihop när vi bara ligger och skrattar.
Hade jag kunnat snacka typ LITE tyska så hade jag själv tagit bilen ner och skällt alla fula ord jag kan komma på.
Gisela du är saknad! Och när du väl är hemma kommer allt bli bättre.


Okej, idag har jag rensat ut min garderob idag, ppuuhh. Jag gör aldrig om det, så nu blir det ordning och reda ohyes!
Jomenvisst scrubs snart ju, imorn ska jag fixa mina naglar, ringa och kolla hur tysken mår. Osv och lite eller ganska mycket skola på de, mys med Mamms.. :) Och såklart vara snäll mot Klumpfot.
Pratade även med min kära bror, hans självsäkerhet lugnar ner mitt alltför stora tvivel. I'm safe when you're around.
Det är ganska skönt ändå att man inte behöver någon, att man inte behöver eller sakna någon att mysa med.
Okej, jag ska gifta mig innan jag är 28, när man fortfarande är snygg, skaffa barn innan 30 but still.. Har några år på mig.
Och jag har inte svårt att lita på folk och jag är inte svår att komma nära heller, tänk på att man bara släpper in de man känner att man kan lita på och som man kan tycka om. Det är så sant som det är sagt.
Sen ska jag inte komma och säga att det inte finns någon, för det finns alltid någon.
Och med det lägger vi ner diskussionen och nu ska jag pussas med Razz, som är så fin. Längesen jag sa det nu. Men nu vet ni.


Kommentarer
Postat av: Sanna

finis :*

2009-01-27 @ 14:06:55
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: Gisela

asså mina kommenrer kommer aldrig fram här. IRRITERANDE! Jaja imorgon jobbar jag med sen heeeeeeem på fredag.

Tack för att du finns!



PUSS

2009-01-28 @ 20:47:32
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0