Broe from another hoe!

Idag fyller min CRAAAZYBROE ååår!
Hela 22 år!
Denna tösen är en fin tjeeeej!
Har egentligen alltid varit ytligt bekant med henne men nu förra året a la 2008 hookade vi sönder ;)
Som vi både sa VI var det bästa som hade hänt under 2008 och det händer fortfarande!
Tänker beskriva henne med två ord; Karatefylla och Rosa
Och helt enkelt VÄRLDENS BÄSTA BROOOE!
Denna dagen är hennes, denna kvällen är hennes!
Tills klockan slår 00.00 får då tar jag över tronen och hookar upp med min B-day!
Som vi sjöng igår; Lördag,Söndag,Lördag,Söndag!
OHYES!
Vi ska ju få tårta av två fina grabbar idag, mumma.

GRATTIS FRÖKEN SAMUELSSON.
Detta år vår helg!



DU SKA ÄVEN FÅ EN LÅÅÅÅT;


Kommentarer
Postat av: B-Daygirl

TACKTACKTACK Brooooe!

Ikväll kör vi hårt! Lördag/Söndag it is!

Tack som fan för låten. Jag är PEPP! :D

<3 <3 <3

2009-01-10 @ 15:33:20
URL: http://thisyearslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0