Dagens inlägg; smärta, pain and so on..

Trots att jag nu sitter i min absolut favortpyjamasbyxor, stor mössa, stor tröja som täcker allt så känns de ändå inte som jag kan gömma mig från all smärta jag har nu. Så därför tillägnar vi smärta till dagens inlägg.

Så smärta kan man oftast typ ta alvedon,ipren,ibbe,pamadol,eox YOU NAME IT. Man kan ta tabletter mot all smärta these days och om de inte hjälper med varken painkillers eller att gömma mig. What to do? Man borde kanske kramas med någon, me ofta de lättar på en smärta. FÖR smärta har man i alla dess former vissa dagar. Typ dagar som man också kan kalla "paindays". Jag hatar paindays, för man tänker och VAD ska man göra om man gör de lite tooo much? Väntar på en morgondag eller? Men tänk OM jag skulle dö inatt, rolig sista dag man skulle ha då. Och det får föresten inte att leva såsom denna dagen vore de sista, DE FUNKAR JU BARA NOT, INTE ALLS. Hallå vem tänkte på de.. Men sen kan MAN tro att man kommer typ dö för då KANSKE man tänker mer; Don't think about tomorrow, VILKET FÖRÖVRIGT inte heller funkar för de ger så mycket konsekvenser om man gör som jag och VERKLIGEN går in för det.

Och jag är ledsen om jag har sårat dig. Här kan jag ändå sitta och säga att jag är en kind of good girl när jag i nästa sekund gör något som jag egentligen inte borde så därför; THINK BEFORE YOU ACT. Sen kör jag alltid med ett lamt försvarssnack till att "det var du som började" NO SHIIT. Skärp dig och väx upp.

Fast i grund och botten tänker jag fortfarande på någon annan och under tiden vi sågs var det liksom bara Han som gällde. Hallå, inte för det var något så överseriöst men jag liksom la ner allt med alla andra.. Och jag tänkte inte så mycket heller. För när Han inte var där saknade jag honom, när vi pratade blev jag glad osvosvosv. Men sen när jag träffade någon som gjorde mig CRAZYhappy då lockade mitt andra liv i stället. Kanske för att den andra still finns i huvudet, njae men alltsåå.. Inga känslor eller så bara tanken på att jag hade kunnat med Honom men inte med någon annan.

AA fan jag droppar..
Jag var aldrig kär men jag hade nog kunnat bli det.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Saknasaknasakna diiig! <3

2009-01-29 @ 20:14:31
URL: http://thisyearslove.blogg.se/
Postat av: Gisela

meeeeeeeeeeeeeen vi får deppa tillsammans. Eh nej palla deppa. Fast aaaaa ibland måste man. Jag menar There would be no sunny days without rainy days. Eller ngt.

2009-01-29 @ 21:07:02
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0