Darkness falls

Idag ska jag ha myskväll med Klumpfot.
Det ska bli kul, för jag tänker reta dig hela kvällen.
Neej dåå. Massa mys :)

Okej, igår såg vi Darkness Falls hos Marcus, och den var så jävla läskig.
Slutade nästan med att jag satt och grät på Marcus huvud.
Så nu vill folk hyra in mig när de ska kolla skräckfilm för jag gör filmen så himla
mycket bättre..

NI KAN SUGA. :)



och som alla förstår så kan jag ju inte sova själv.
Men det är okej, två har så mycket roligare.
Speciellt om man leker busiga syskon som gömmer sig under täcket.
Hahaha..
Puss

Kommentarer
Postat av: Mattias

Nu är det uppdaterat! :) Japp jag bor i Halmstad igen :P Jag har gått en logistikutbildning! :) Helgen blir en massa flytt aka upp och ner i trappor!! :P Hoppas du får en bättre helg! Kramisar

2009-01-23 @ 19:09:36
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0