Even the smallest thing can be enough for you

Eeeh jaa!
Var ute igår som sagt.
Jag blev ganska full och så ja.
Men fan det var ganska KUL liksom.
Och en massa FINA hoook ups fixade ju jag o lisa :)
IOFS SÅ FAAAILADE HON KRAFTIGT PÅ SLUTET NÄR HON SA ATT HON INTE VILLE LIGGA MED HONOM.
Men jag fattade, hennes dude hade skägg fifan. GROOOSE.
Eller mhm, kan ju vara sött.
MEN MIN VAR SÖT. Skulle bara säga de. Synd bara att jag INTE minns vad han heter?!
Har man druckit för mycket då eller?
Jag fattar noll!

EH, hade sjukt jävla kul åååt Mr D och Mr P när vi kom hem, låg på golvet (typkanmannogsäga) och skrattade sönder trots att jag egentligen mådde ganska dåligt och ville dö. Eller HALLÅ ofta jag ville dö, men ni vet när man är sådär LITE för full och man fattar typ att man kommer MÅ så jävla URK dagen efter. JAJA, lyckades få i mig typ 3-4 timmars sömn. Sen blev Mr D och Mr P utslängda, söött uttalat för jag drog sen hem till min kära far. ÅT GOA FRALLOR och sen gick jag in till Svinto och somnade gott jämte henne i hennes säng och vaknade igen vid 3. MAT IGEN. Fet och fin, I promise you =)

EN FÖRJÄÄÄÄVLA FIN KVÄLL (inte på Vladdes sätt)
Älskar't.
Nu ska jag dränka mig i min kära PAIN i haaave :)
Och just ja, blev ju utmanad av Michelle, vad är detta?
MICHELLE FRUKTA EJ JAG GÖR DEN NÄR JAG ÄR KLAR I SKALLEN :)
Föresten, fika soon? :)

Bjuder ju på nån pic eller så eftersom LISA är SÅ duktig på att fotografera som hon säger..
Mhm.





Nu ska jag gå och gosis med Razzziiii bazzzziii boooooozzz

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHA min Dude va söt på sitt sätt.

Jag sa aldrig att jag inte ville ligga med honom. Inte för att jag ville det heller, men iaf... :p

Det va han som hade sagt "Tror du jag kan få sätta henne?" Och då går det FETEbort sådär liksom... ;D



Och du. Jag hörde inte ens från början vad de hette. Jag bara log och såg söt ut. HAHA. She's got the look liksom :D

2009-01-18 @ 18:41:52
URL: http://thisyearslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0