Goo west!

Nu ska jag besvara frågan till varför jag är uppe nu.
Dels för att jag har haft mys med Klumpfot idag.
Och dels för att jag har en miljon tankar som snurrar i hjärnan typ;
Vem uppfann assköna shorts?
Vem uppfann joggingbyxor?
Det är lätt den bästa uppfinningen ever! Massa mysis till de ja.

Jo sen hookade jag med Malin och Amie som jobbade.
Och där var jag under hela tiden de jobbade och vad fick jag?
Jo, tre cola och 2 pasta.
Vart ganska nöjd iaf vill jag lova.

Jag har fått en ny vän, en bästa vän.
Han sitter och chillar grillen på min haka.
Han trivs bra där sa han så jag har döpt honom till Bengan.
Ajemen, var förfan nästan som ett riktigt dop.
Han har dock lovat att försvinna tills imorn.
Men jag sa att han gärna fick komma tillbaka på söndag får en fika.
Jo på tal om mina tankar, en miljon..
Har liksom t.o.m huvudvärk då tänker man verkligen.
Och det är egentligen sjukt skillat att få huvudvärk.
VI GILLAR'T
Borde kanske sova men först ska jag lyssna på denna låten ca 50 ggr till;



SÅ JÄVLA SKÖÖÖÖÖÖÖN.
Puss och så!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha har du inte lyssnat sönder den ännu? ;)

Ringer dig när jag har slutat. Puss och sååå <3

2009-01-24 @ 09:07:28
URL: http://thisyearslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0