Tillåt mig att dööö

av skratt typ.
Och att jag HADE kunnat som alla andra skriva här och nu exakt vad jag tycker och tänker om folk.
Ni vet provecerar fram diskussioner som är totalt meningslösa.
BARA för att jag inte har något för mig.
Alltså, FÖR ATT JAG INTE HAR NÅGOT ATT GÖRA.
Men nej.
Jag har saker att göra faktiskt.
Plus att jag liksom dooont care.
Men nu kommer folk tro att jag bryr mig bara för att jag skrev det ovan.
Tooo bad.
Fail på mig.

Jajjaja, jag har som Alle sa; En låång paus i bloggandet.
Dels för att jag inte har tid.
Dels för att jag inte har något att skriva om.
Eller jo jag har egentligen en massa att skriva om.
Men eftersom jag själv inte är säker på vissa saker så ska jag inte snacka
om de alldeles förtidigt, För då kanske min blogg skiljer sig från mig :(
What to do?
Äsch de gör nog inget om den gör de.
Caaant blame liksom.
Får ingen kärlek, ingen uppmärksamhet, får inga tankar.
Åh. Min blogg är lika grinig som en kille som inte får de han vill ha.
Toooo baaaaad.

Nu däremot.
Ska jag le åt de nya, fina, aaa.
Kan inte gå in på det mer är jag rädd.

FORTSÄTTNING FÖLJER.
Eller aa.
Har ju noo car längre.
Men sooon en ny fin jacka.. a la skogsmulleaffären.
Pussis på de.

Mysis nuu maybe.
Massa mysis.
Tiiihiii :)

Kommentarer
Postat av: Petra

jaha å så satt petra å var lite smågrinig idag å tänkte att jaha..får väll se om emilia tänker muntra upp mig idag..å SE!DET GJORDE HON!!SÅ NU SITTER MAN MED ETT STORT LEENDE PÅ LÄPPARNA Å SAKNAR SIN EMILIAAAAA!!!;)



KOM HIIIIIIIIIIT!!!!!!!!<3

2009-01-05 @ 14:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0