Why don't we just stay?

Ibland önskar jag bara att man kunde ändra vissa saker.
Ord man sa fel, saker man gjorde fel, fast man menade på ett helt annat sätt.
Gjorde jag fel?!
Gjorde du fel?!
Eller är jag bara sån som inte klarar av när de går lite för långt.
Stay, den låten går på repeat iallafall.
Vad det nu löser för problem.
Kommer jag ha en styrka så stark att jag klarar av att svara på frågor som är för svåra att svara på?
Kommer jag kunna svara på frågan när någon frågar hur naiv jag egentligen var?
Kommer allt stöd jag får göra så att jag inte får ett breakdown.
Kommer deras självklara svar om en vinst övervinna mina tvivel?
Kommer jag någonsin komma över och få det fula såret bli läkt?
Och hur kommer det bli sen?

Tänkvärt.

It's sad when people you know become people you knew. How you can walk right pass them like they never excisted or had a big part in your life. How you used to be able to talk for hours, and now you can barely look at them.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0