Hejochhåochså!

OJ.. Vilket liv jag lever. Liksom VERKLIGEN living the dreeeeaaaaam!

Har mycket fint; som den extremt underbara fina baksmällan jag fick till idag - wonderful.
Kan inte bli BÄTTRE =)
HAHAHA.

Kvällen igår innehöll;
Alkohol i alldeles för stora mängder.
Världens gladaste Emilia
Lycklig Emilia
Förbannad Emilia
Typjagvarnästanledsen Emilia.
MYS på hög nivå. - ofta de kan bli de när man inte kommer ihåg för man var för full. TYP.
Kanske borde göra något åt detta.
Eller vänta?!
Hur gammal var jag nu igen.
JA JUST DET 21 FÖR FAN :)
Då är de bara att keeeep going :)

JAG ska sova nu är tanken, joooobbaaa .. Och sen ska jag färga mitt hår rött - igen - otippat?
Åh vad hände med min mysiga dröm jag hade inatt?
Ute till havs - hela havet stormar.
Förutom de, yamyam.

Tss..
Jag har fattat ett beslut också efter mycket om och men.
Det får bära eller brista.
Du är tillbaka och det finns inget jag kan göra just nu.

NJUTA.
Det löser sig.
Man överlever allt!

Kommentarer
Postat av: Anniina

Saknar dig med tjejen, ja snart bor vi närmare än typ halva Sverige emellan oss!

2009-07-16 @ 15:33:08
URL: http://anniina.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Living the dreaaaam jag gillart!

2009-07-17 @ 21:12:17
URL: http://lovisaakirkhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0