Ja men då ses vi om 45!

Jaha när kan jag komma då?
- Kom halv elva.
Bra då ses vi om 45 :)

Hur kommer det sig att hela Halmstad ska bli alkade idag?
Okej anledningar;
1. onsdag = lillördag
2. torsdag kristi blabla = röd dag
3. ALLA ÄR LEDIGA IMORN.

Men då kommer vi till frågan, vad fan har öppet ikväll?
Svar; *shhrriiimppppfffhh* Hur ska jag kunna veta de liksom?!

HAHA

Topp fem bland bra dildos du kan ha använding av hemma;

5. Brödkaveln - nu är det inte längretråkigt att baka
4. Skruvmejselskaftet - tråkigt att fixa saker? nu är det ordnat
3. Mascaran - liten, nätt och snygg
2. Moroten - skrovlig och känns skön
1. Mobiltelefonen - har alltid den med dig + vibration. Glöm inte dra över en kondom - för att slippa fuktskador.

Ha - fråga Olle, bra program?
Njae.


Nu ska jag ta min klubba och njuta över hur glad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0