Operation hår

Jaha då var det dags att fixa till håret igen då ja.
Klippa det, färga det, fixa slingan.
Synd bara att jag inte orkar.
Men sen åandrasidan vem orkar ser ut som ett drägg som precis bott i en höstack större delen av livet?
Skulle inte tro de nej.
Så jag ska fixa mitt hår.
Måste finslipa på min stil med va, har bott i min gula tröja och nej det är inget fel med gula saker. Men aa. Jaja, energi, can I have some? Nehe.. Booring.

Ja just de, nu måste jag skriva min engelska uppsats, läsa två böcker men allra först ska jag försvinna in i första världskriget, så intressant och roligt!

IRONI är dagens sanning.


Kommentarer
Postat av: vladde

Jadu Emilia "Bambi" Lund... efter en undersøkelse bland oss i utrikesdepartementet hær i Norge så kom vi fram till att du ja just DU blivit utsedd till årets mest saknade person! Och fastæn det var jæmnt till en børjan i omrøstningen så ræknade vi in en speciell Hedbergs røst i slutet. och då var det inget snack længre. Kænn dig fett ælskad vænnen..=) du ær bæst! puss puss

2009-05-06 @ 11:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0