When you can live forever, what do you live for?

Snackade som sagt med Vladde innan och han tjatade på att jag var så kass på att uppdatera. Så för hans skull ska jag gör det idag. Men grejen är att jag har blivit så djup på sistonde, och vem vill höra sånt trams?
En miljon saker som snurrar i mitt huvud. Kan tom komma på mig själv med att sitta och tänka, jämt. Det är fan illa! Har förövrigt inte hänt sen Tage Erlanders dagar och då är jag seriös och okej om jag inte var född då men då fattar alla iaf vad jag menar.

Har iaf vart i Båstad för att säga tack och adjö till Billing, tråkigt men sant hon kommer vara sjuk saknad. OHYES, så imorn drar man föresten för att glassa på stranden och fixa snyggbrännan innan man ska fixa allt för min Mammii, som kommer imorn :) Weeehooo!

Pallar inte mer så ska sova.
Men en sak..
Jag är bara skuggan av den personen du egentligen saknar.
Där ser ni, för DJUP.
Usch..

VLADDE, du är saknad, komsiii :)

Kommentarer
Postat av: vladde

"Glöm inte bort att du e underbar.. uuunderbaaar och jävligt omtyckt för den du e!!" tra la la la laaaa..... saknar dig med... o ja jag ska med uppdatera bloggen men som du ser e det lite väl sent/tidigt så jag gör det senare när jag vaknar i eftermiddag hahah. puss puss älskade bambi..=) hälsa mammsi och loppan saknar dom med asså...

2009-05-31 @ 05:10:48
URL: http://vladdis.devote.se
Postat av: Lovisa

Vi är jävligt mkt två som blivit alldeles för djupa.

jag är kär i deras kärlek och jag mår dåligt

2009-06-02 @ 12:19:27
URL: http://lovisaakirkhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0