Var det bättre förr?

Och med förr så menar jag för exakt ett år sedan.

Då såg det ut såhär;

  • Jag hade precis klippt en galen frilla och håret var sjukligt rött
  • Jag festade konstant och hade det underbart med alla vänner
  • Jag träffade någon som var det finaste jag hade sett.
  • Jag fick exakt denna kvällen för ett år sen vara hans varje kväll
  • Han skulle bli - trodde jag - min nästa kärlek
  • Jag pluggade upp mina betyg och hade ett helt okej jobb
  • Jag hade en inneboende
  • Jag ansåg att min framtid skulle lösa sig
  • Jag skulle komma att tänka och känna att jag var lyckligast i världen
  • Jag älskade Halmstad och all dess befolkning
  • Vi var världens bästa gäng

Nu ser det ut såhär;

  • Jag har en värre frilla än då och påbörjad behandling till att få det brunt
  • Jag festar nästan ingenting längre
  • Jag har fortfarande samma vänner kvar, dock är gänget splittrat
  • Han som var det finaste jag visste finns inte längre kvar
  • Jag studerar på en linje som känns helt fel
  • Jag är omotiverad till tusen - har dock fått ett underbart jobb
  • Jag bor själv
  • Jag känner numera en ständig oro för morgondagen
  • Jag vill bort från Halmstad och dess befolkning
  • Jag känner mig ensammast i världen - för ofta
  • Jag är fortfarande sötast i världen - enligt många

Sammanfattning;

Åh jag vill träffa någon som gör allt för mig som ser hur unik jag är. Hur mycket jag är värd all mödan i världen för att få den kärlek jag förtjänar. Och jag vill kunna ge allt tillbaka. Jag vill lösa allt med min utbildning och framförallt jag vill må bra, på riktigt. Jag vill ha en underbar vår med samma gamla gäng och jag vill vara den dära sötaste tjejen alla har sett som alltid sprider glädje.




Kommentarer
Postat av: Anniina

Kom till mig så får du lite medicin, jag fixar biffen och gör dig bra igen :) PUSS!

2010-04-03 @ 10:00:19
URL: http://anniina.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var lengesen jag läste din fina blogg :) men men men du.. verkligen känns inte din utbildning rätt sååå fundera flera gånger... "är det detta jag vil jobba med resten av livet" jag har gått på högskolan flera gånger... det har inte kännts rätt förren det jag vill göra nu.. helt rätt så rätt att jag e berädd att offra MYCKET för det... så fundera en extra gång... kärleken kommer kärleken går fina flikkor å vänner består :) du e fortfarande galet söt

2010-04-14 @ 03:37:06
Postat av: Tobbe

Godmorgon! :)

Hur är det denna morgon? :)

2010-04-14 @ 04:48:37
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0