Diary of Jane

Alltså, det förvånar mig att jag ofta faktiskt glömmer bort hur lovely människor jag har runt mig. Och hur fantastiskt de människorna får mig att må och framförallt, hur mycket jag skrattar. Och jag älskar allt dem gör, på gott och ont. Ni får mig fanimig att älska livet mer än någonsin. (Kan dra till med en klyschig kärleksförklaring att ni take my breathe away and so on. Och framförallt, ni får mig även att inse guldet i uttrycket; don't count the days, make the days count)..

Måste bara slänga iväg en liten notis; GISSE, jag hoppas du öser på tentan imorn! HEJA ANKAN, HEJA HEJA!!!

Anyway, varför jag har insett just detta idag är för att min Kiddo ringde mig igår och lät sådära lurig och busig som bara han kan o sa att han hade en julklapp till mig. Lovely tänkte o dumt att han sa det eftersom jag är nyfiken som att vår katt en gång hette Sören. SÅ idag kommer fanskapet hem till mig med min julklapp och vad är det inte där i dåååå! TA MIG FAN, asheta hörlurar som jag liksom ALLTID ha velat ha! I precis rätt färg o allt, jag blev så tossig att jag nästan hoppade sönder både honom o soffan! Efter typ tusen kärleksförklaringar och pussar så började jag tänka hur han visste detta. NÅÅ då hade jag ju givetvis svirat inom hans jobb o slängt ur mig att sådana lurar vill jag ju ha. Lika snabbt som jag sa det glömde jag bort. Men inte han.. KÄRLEK till honom! DU ÄR TA MIG FAN ÖVERLOVELY ATT JAG DÖR INOMBORDS.

För att fortsätta med min awesome dag så drog jag hem till Lajnus, och där fick jag en chokladtomte, (kompisss, det är en bra dag!) Och hade allmänt mys o glodde film o kirrade glögg o så. Fett niiice!

Nu är jag hemma, och ska typ upp om fem timmar, men hey vad gör det om hundra år om jag trött? För imorn ska jag få hänga med världens bästa Saraah!

Det enda som egentligen suger är ännu en komplettering, men aa som alla vet så är ju inte ekonomi min starka sida såatte!

TJIPOHEJ FRÅN MIG.



Nöjdtjej.nu


Desperate, I will crawl
Waiting for so long
No love, there's no love
Die for anyone
What have I become?

Something's getting in the way
Something's just about to break
I will try to find my place
In the Diary of Jane

Denna låt får joina mig inatt.

HEJDÅ IGEN!


Kommentarer
Postat av: gisela

MEN TAAACK IGEN!

2010-12-03 @ 14:35:55
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0