FACE DOWN

Idag har jag mött på en kärring, en riktig bitter kärringjävel på Hemköp. Jag tror hon älskar mig över allt annat. Kommer aldrig glömma henne, hon var så vacker!

Annars då. Jag är så sjukligt hej kom och hjälp mig bakfull! Fyihelvete. Helgen har varit galen, komplett galen. Lördagen var fin, fylla it was och allt hade flow liksom. Sen vaknade jag dagen efter och undrade i mitt stilla sinne hur i helvete jag skulle lyckas dricka den dagen. Jag mådde SÅ DÅLIGT. Jag ville dö. Min själ var i ständig smärta. Jag ville spy hela dagen, men nej jag blev full istället så jag var glad ändå..!!! Och asså shiiiiiiiiiiit vilken kväll det blev, HELFLIPPAD. Vi vart galet fulla, gjorde massa dumheter och bara öste oss sönder o samman. JÄVLA vad fint! Men idag dör jag igen, jag mår sämst, vilken jävla bakfylla! Min själ tar nog livet av sig snart, frågan är då om jag kommer bli en vampyr? Tåls att fundera på.. :)
Jag o Johooo ringade in mina vackra blåmärken jag fixat under helgen, elva nya! Inte illa, snacka om att vi kör repris på sommarens knasigheter :)
Världens bästa Karlsson kommer o hänger med mig, lika bakfull som en annan, så han och jag kan nog kirra en fin bakfyllekväll ändå, looovely! Han tror att clementiner hjälper mot min bakfylla?! Hm....

Åh, någon jag alltid och föralltid kommer att gilla är min tossunge. Herregud vad han är fin alltså. Utan honom i mitt liv blir det ingen drama. Vi är bäst på det, ihop. Bråka, bli vänner, mys, bråka igen, vara vänner, vara ärliga, vara blyga, ösa, hångla .. you name it. Han är fan speciell alltså.

SKULLE BARA SÄGA DET, nu väntar jag på mitt company! TJARÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0