I guess I'd rather hurt than feel nothing at all.

Umgåtts med Gisse som trodde att Grinchen var en loppa. Hängt med Loppan för att fixa det sista. Hängt med Laajnus, och med Piff & Puff, missade dock chansen att säga hejdå till K. Druckit varm choklad med Kajjan. Städat. Saknar Sarah. Idag är en sådan dag, jag vägrar gå upp ur sängen. Precis som jag skulle falla ner död eller något, trots att det inte är så troligt. Men jag vill inte gå upp idag. Kollade en film igår "all good things", se den inte. Jag mådde sämst, trots att den inte var särskilt bra. Vi slänger ner dig i en avgrund med ett svart förflutet. Ska fundera över om jag ska gå upp eller inte. På återseende.




The flames and smoke climbed out of every window,
And disappeared with everything that you held dear.
And you shed not a single tear for the things that you didn't need,
Cause you knew you were finally free.

And all you see is where else you could be when you're at home.
And out on the street are so many possibilities to not be alone.

Kommentarer
Postat av: Gisela

Han ÄR en loppa så det så. En förväxt sådan!



Sa ju att de verkade hemsk. Usch. Nu vill jag verkligen inte se den! GOD JUL VÄRLDENS BÄSTA EMILIA!



<3

2010-12-23 @ 20:32:55
URL: http://giselaa.devote.se
Postat av: vladde

tur att du gick upp imorse så jag fick vara lite jobbig mot dig ute på staaan.. <3

2010-12-24 @ 00:32:54
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0