Tycker att folk borde bry sig om det som är relevant.nu

Halvfull? JAPP. Arg? Nej Sur? Nej. Frustrerad? JAPP. Besviken? Nej. Irriterad? JA så in åt a helvete.

FYFAN vad människor beter sig så jävla barnsligt. Sen när skulle det bli makt krig om vem som ska få vara vad i nästa stab? Så jävla helfestligt är det INTE att vara det! IDIOTER.
Ja man är ju snygg iaf!



Såg bilder från tiden det var varmt, alla älskade alla. Det var sommar. Jag var ändå lycklig. Jag hade en pojkvän. Vi hade nollning, vi hade Turkiet.. ÅÅÅÅH, vad jag saknar Turkiet. Mestmest mest!
Tåls att nämna att jag är NÖJD med dagens situation också! Nästan lite för nöjd ibland. Nöjd över att jag gjorde slut med mannen i mitt liv, nöjd över kyla och snö. Nöjd över vänner. Och framförallt nöjd över att jag får sova hur länge jag vill imorn! :) (skulle vara mer nöjd om folk skulle sluta ringa men det är en världslig sak!)

Men Turkiet... ÅÅÅÅH.... Mitt hjärta värker.. Varför?
Har hört att en bild säger mer en tusen ord såatte..















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0