Du dödar mig med ditt oförstånd

Jaha, då var man inne i tentaperiod och jag HATAR det. Jag känner mig så sjukt trög alltså.. Detta funkar bara inte alls NOT i helvete.. Därför tänker jag nu rada upp några punkter;

  • VEM FAN BRYR SIG OM organisering och ledarskap?
  • OCH vad hjälper det mig att ANALYSERA hur folk som är enhetschefer ARBETAR?
  • VARFÖR måste jag EMILIA "FEL" LUND skriva 10 sidor om det?
  • Varför vet jag inte ens hur organisationen är uppbyggd?
  • Varför föddes jag trög och med noll inspiration till sådana här saker?
  • VARFÖR STUDERA JAG PÅ DENNA LINJEN NÄR ALLT SOM JAG LÄSER TRÅKAR UT MIG VÄRRE ÄN ALLT ANNAT?
  • VARFÖR var jag inte SKIT duktig och pluggade sönder i gymnasiet så jag hade fått vara i GÖTEBORG och pluggat PSYKOLOGI NU!?!?!?!
  • JAG VILL BLI PSYKOLOG OCH INTE NÅGON JÄVLA CHEF!!!!!!!!

Okej, de som har svaret på mina frågor får med all säkerhet höra av sig till mig. Svarar jag inte så har jag nog drunknat i mitt kaffe och ligger och ruttnar i garderoben.

TACK PÅ FÖRHAND!!!!

PS/ Min nya kärlek heter MUSE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0