I know only time can heal scars so I'm ready when you are

Herrejesuskristusguuud vilken kväll det blev i onsdags, redan vid 7 vart jag full och sen gick det bara mer eller mindre utför, det klipptes det fixades, det shottades. Det gjordes mängder med dumheter; Nej hon kan inte hjälpa dig hon hånglar. MEN be henne att sluta dåå.. Njae, alltså det går inte.
Trade kom upp och avklarades för vissa. Herremingud...
VILKEN KVÄLL!!! Iaf det som minns.. HAHA..

Vaknade upp igår, efter ca 2 timmar sömn, för att se att håret såg värre ut än ett råttbo, på med myskläder och ta sig samman för att hjälpa mamma hela dagen. VÄRSTA bakishumorn alltså, men det var ganska trevligt. Kunde börja skratta åt min syster bara jag tänkte på att hon såg ut som en häxa, ... HAHA

Hem igen för att mysa med André och Brunte, lika bakfulla som en annan, för att sedan ha pizzahäng med Slemma för att sedan avsluta dagen med så mycket skratt att magen gick sönder. För att sedan slippa sova själv. För att sedan vakna med en träningsvärk som kallas duga. Har jag blivit överkörd av en traktor? Känner mig mer trasig än hel alltså. FY...

IDAG, ska jag försöka ta mig samman, för att sedan inta ett fint alkoholintag för denna helgen.. HON ÄR NÖÖÖJD!



Hur snygga? - FÖR SNYGGA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0