I'm not the type of girl you need

Vladimir Hedberg, du kommer alltid att vara och har alltid varit mannen i mitt liv. Du är det bästa som finns i hela mitt liv och för dig skulle jag kunna gå genom både eld och vatten. För mig är du kärlek. Du är som luften i mina lungor och genomskinligt grå blir jag utan dina andetag!
(Var bara tvungen att ha ett moment of weakness nu, han är min största kärlek här i livet och friheten delar vi på, jag älskar dig över allt annat!!!)

Vart på praktik igår, yeahyeah.. Sen, sen, sen, sen, sen, sen färgade jag Malins hår - hon är förövrigt ett kioskmongo!!! HAHAHA fan så fult det blev!!! Jag skrattade så magen gjorden vurpor och kissade nästan på mig!!! Så vi fick färga om det innan det blev helt OK.. .. .. Förjävla fint blev det tillslut! OCH SEN åt jag chååååklad och det gör jag FAN aldrig OM... Men gott var det iaf ett tag..

Sen fick jag mysa sööööönder, åååh så mysigt faktiskt..
ANYWAY!!!!

JAG VILL VARA FRI, FRI SOM EN FÅGEL!!!!
Inte en fågel i bur..

ÄSCH jag droppar och nu ska jag fixa Brunte darlings håååår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0