I've got nothing left to loose

Är som sagt i Göteborg nu ju.. helt underbart!
Och jag har verkligen INGET behov överhuvudtaget att åka hem igen.
Eller jag borde ha, men något säger mig att något inte är bra.
Så jag droppar och väljer att känna att jag inte har något behov av att åka hem igen.

Så nu njuter jag av en härlig solskensdag i GBG, och Liseberg imorn!
Jag och mitt nöt Kriss, vart ju en håårsmån från att få böter på 1200 spänn igår.
MEN VI KIRRADE BIFFEN!
Rune, är en fin man, plus att vi lyckades få gratis öl av hans fru! KAN det bli bättre än så?
Nej skulle inte tro det!

Nej nu ska jag droppa, fixa sista på tentan och sen mysa med Kriss, innan vi tar oss an solen på allvar.
I'm lovin' it!




Oh baby dont you know I suffer?
Oh baby can you hear me moan?
You caught me under false pretences
How long before you let me go?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0