Leave out all the rest

JO, i lördags fick jag till en riktigt fet och fin fylla, det vart mängder med folk och vi vart happyfaces hela gosiga bunten. Min man och jag blev fulla och han vart sedan arg för att någon hade äggkrig mer eller mindre i hans lägenhet, väldigt mys må jag säga. (En liten note; han gjorde senare under kvällen slut med mig över sms fast jag tog tillbaka honom efter hans otroligt söta förlåt dagen efter - vi bestämde oss för att ha ett öppet förhållande då det aldrig skulle gå vägen annars)

Söndagen låg jag och smådog i soffan innan jag vart på möte och sen lyckades gå vilse på Linehed! HIMLA begåvat må jag säga!!! :) Däckade gött sent söndag natt för att vakna upp måndagmorgon riktigt utvilad och glad, hade sk8tskola och pannkakår, vilket resulterade i en fet sträckning i benet, men ack SÅ TREVLIGT det vart!

Gosat med Loppis idag och hämtat overaller för att förbereda inför morgondagens feta all in fylla!!! OTIPPAT? Blev faktiskt jätteglad när jag såg att fnasket kilat stadigt - well done my dear!!! :)


Sen så har jag vart lite besviken åt mina vänner som bör sluta tjura när jag är glad för att jag inte längre är lika tillgänglig vilket jag är men vilket de inte förstår. VÄNSKAP - hur kan det egentligen resultera i kärlek? SLUTA GILLA MIG SÅ MYCKET - ni gör situationen hemsk för mig.

Allt för mig idag!!! HEEEEEEEEEEEEEEEEEJDÅÅÅÅ puss osv från FEL.


Kommentarer
Postat av: Anniina

Gumman, ibland fattar jag inte ett ord av det du skriver. Men det kanske är meningen...

That's is why I love you ;)

2010-05-12 @ 19:04:45
URL: http://anniina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0