Look who's dying now

Tänker göra ett tappert försök med att börja skriva blogg igen, eftersom min bok har fått ta en tidig semester till ca juni månad så behöver jag ju skriva ner saker någonstans så jag kan komma ihåg vad jag gör och inte gör. Ungefär så.

För det första så har jag lust att ge mig själv en stor JÄVLA käftsmäll. Att jag aldrig tänker på vad jag stoppar i mig liksom. Typ som nu, krängt creme fraiche chips - VAD TRODDE JAG OM ODDSEN? Att min mage inte skulle protestera eller? Eller tänkte jag ens på vad jag åt? Just nu mår jag så illa att jag vill sätta ett skott i pannan på mig själv. Första tanken var maginfluensa, sen bara BAAAAM, tändes det ett ljus ovanför huvudet som berättade en annan sak. Så pantad jag är dåååå! Jag vart ju förfan sugen på att öla med Maskos och co ikväll. Tror nog mer att jag kommer duscha av mig all skit som min kropp är ingrodd i innan jag dör litegrann under mitt varma täcke.

Jag är inte direkt känd för att vara smartast i stan, mest vimsig! Blää..

Jaha, är ute på praktik just nu och TRO mig, jag sover nästan i genom de fyra timmars långa mötena som man tvingas vara med på. Ganska intressant är det iofs så jag hade hoppas på att inte somna, men när jag måste vara tyst och bara lyssna klockan åtta på morgonen så kan alla räkna ut vilken zombie skalle jag har just nu..

En liten NOTE också, om några veckor står min kära bror på svensk mark!! Och vem gillar detta så mycket att hon nästan glömmer bort sitt illamående?! JO JAG! :) Har inte sett hans face på 6 månader!!! FÖR NIIIIICE.



Annars så öser jag kärlek runt omkring mig och vem gillar detta då? Antagligen alla som får ta del av min kärleksfulla sida och mitt otroligt söta happyface som sprider så mycket glädjeeee (Kom ihåg, att ironi är en del av min vardag) HEJJA



Rosé när det var som allra bäst! (April 2009, jag vart halvt kär i mig själv och alla andra som såg ut som lik :))



Och såklart min vackra tös och jag ett nyår sådär bara!!

Jaha, allt för mig idag och kom ihåg gott folk;

Ångra hellre något ni gjorde än ångra de saker ni aldrig gjorde!

Puss från FELET alla älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0