Saved by the bell

Just i detta nu är jag så lycklig att jag vill gråta. STORA lyckotårar. Jag är så lycklig, jag är världens lyckligaste. Jag har allt jag någonsin har önskat mig och MYCKET mer därtill. Hjärtat värker av fullkomlig lycka och jag, jag är hel. Komplett, fast med allt det dära extra.

  • Jag har solat och druckit öl hela veckan med världens bästa vänner.
  • Jag har världens bästa pojk/flick-vänner.
  • Jag har åkt massa longboard.
  • Jag hade världens bästa fylla och utgång igår.
  • MIN BROR STÅR PÅ SVENSK MARK IMORN!
  • Jag har hittat någon som är otroligt fin och som tycker att jag är finast i världen.
  • Jag ska gå på bal med Mange på Vadstena slott!
  • Jag ska till Göteborg och världens bästa Kriss i veckan.
  • Jag är så jävla kääär.

Jag har just nu världens bästa liv, nästa anhalt, bakfyllemys hos Andy! HON ÄR NÖJD!!!



Vad är en bal på slottet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0