Seventeen forever

Måste bara ge CLEAR EYE en fet hyllning!!!
KAAABOOOOM säger det och sen är bakfyllan iaf borta i dina ögon!
Så Clear eye - du är min frälsare och vän!


Ja vafan, dimman kom som utlovat och idag vaknade jag med världens freeeeschaste hår och en svullen hand! Hade jag kul igår? Var jag där? Och vad hände?
KLART JAG HADE KUUUUUL!!!

Fick nästan stryk av idiot-Johan, för att han sa att han ville putta ut mig över balkongen och för att jag sa att han var äcklig. Jag ville spy när jag såg honom. WELL, han var nydumpad.. KONSTIGT? Helt sjuk i huvudet!

Sen fick Kidda för sig igår att INGEN kände mig bättre än honom; Ja Emilia, du är verkligen flickvänsmaterial, drömtjejen och den som får dig kan skatta sig lycklig. MEN jag tror verkligen inte att någon kommer få dig. Du är alldeles för svår och din kärlek till dina vänner och spriten gör att du inte vill ha någon mer i ditt liv!

Så ni som inte känner mig så har ni tydligen fått världens bästa förklaring här.
NEJ, nu väntar jag på min man och min sol Kajsa och sen ska jag hem till världens bästa mamma och bara goooosa :D

Puss från FEL som har FEL i huvudet allra mest!

Kommentarer
Postat av: Anniina

Försökte ringa dig i lördags, dock svarade du inte och jag fick en tår i ögat ;) Ring mig när du kan tjejen! Saknar dig! <3

2010-05-17 @ 10:25:23
URL: http://anniina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0