Someone told me that you are coming home

Jag tog mig samman efter mitt illamående breakdown igår, så droppade grinchenbrallorna och hoppade i en fräääschare outfit och pallrade in till mina gospojkar i staden, och drack en öl (!!!) Duktigt kan tyckas och framförallt så tycker jag att det är sjukligt duktigt.

Min fina Kajsagoskvinna blev nog tankad som ett ägg, ingen blir förvånad.. ANYWAY, drog och myste med Andy och min man Maskos. Efter stora mängder med kärlek, drog vi till systemet och införskaffade lite bullar och laktosfri mjölk! HON ÄR NÖJD.

Sen MAX, är äckligt. Jag ska sluta äta sånt denna helgen. :)

WELL, babyboo, ikväll blire mysmiddag också kallat karatefylla! Hon är pepp!

TJAAARÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0