Airplanes

Jaha, jaha, jaha, jaha. Är ett ganska roligt ord, bara sådär liksom.


Har precis avverkat en sjukt grym och välbehövlig helg i Götet, jag avgudar den staden minst sagt! Alltid dit jag drar när jag inte kan tänka i Halmstad, eller när jag behöver nya perspektiv.. Well .. Vem bryr sig om det? Ingen mer än jag antar jag!Jaja, för att återgå till ämnet, fick till en "hej kom och hjälp mig" - fylla i lördags, grymt var det! Haha.. Sen förstår jag inte riktigt dealen med att jag har börjat bli uppraggad av tjejer!? Jaja, spexigt kan tyckas.


Jaha, idag gav Olle mig en ny vän, han heter Busster (med två S - vilket jag inte gillar så han får heta Buster) och salami mackor och chokladpudding till frulle! Joman tackar! Tycker det är sött med människor som kommer ihåg det man en gång sagt faktiskt! Mitt hjärta smälte litegrann ska jag säga!


DAGENS SANNING;
Bara måste få skriva detta. Det finns väldigt få personer jag ogillar. Men de jag ogillar kommer jag alltid ogilla. Ren fakta faktiskt. Anledningen till att jag skriver om detta är för att de personerna har fan HEMSÖKT min skönhetssömn inatt - INTE OKEJ! Sen när de personerna nämns vid namn, går det kalla kårar längs ryggen och jag blir rent äcklad?! STRANGE. JAJAJA.. Droppar det nu!

 

Min vecka är fullspäckad, skrivit en vacker what to do - list :) Love it! Bästa är ju dejt med Sarah! Looovely :) T.o.m skrivit i när jag ska hinna tvätta och städa.. ÅÅÅH ångest på denna vecka! Måste sätta igång med mitt liv nu. Sucks. Härlig avslutning med fin Anniina på besök dock!



Min fina Buster!




I've got some friends, some that I hardly know
But we've had some times, I wouldn't trade for the world
We chase these days down with talks of the places that we will go

We live on front porches and swing life away,
We get by just fine here on minimum wage
If love is a labor I'll slave till the end,
I won't cross these streets until you hold my hand

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas att du hinner med att dejta din Broe snart nån dag också ;)

2010-10-18 @ 17:13:30
URL: http://nollett10.blogg.se/
Postat av: Sarah

Snart onsdag :D

2010-10-18 @ 18:41:37
URL: http://sarahnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0