Bumpy ride

Okej, jag överlevde mitt extrema PSYKBRYT jag hade för några timmar sen och kan nu stryka två punkter på min what to do - list! .. Så härefter ska jag fixa min tvätt som jag måste gå upp och fixa halv sju imornbitti - looohooovley... I och med mitt psykbryt som nästan fick mig att dra av allt mitt hår och ringa och gnälla till mamma att hon måste tappat mig som liten - (INTE konstigt att jag är mongo som fick för mig vid 4 års ålder att lära sig åker rullskridskor på grus var det optimala!) fick mig iaf att tänka på en hel jävla mongo konstiga saker. Så jag har gått från att vara fetearg till extremledsen till att skratta åt allt elände. Jag lyckades iaf skicka in all skit så därmed säger jag bara; HEJ OCH VÄLKOMMEN TILL LANDET U!


Sen, vill jag bara erkänna att jag är snygg! Jag gillar mig själv och det lilla håret som finns kvar efter jag drog och slet i det som i en tecknad film. Fick även dille att skriva en önskelista till tomten och att jag tänker sätta upp hundra mål med mitt liv som jag ska uppnå bara för att jag kan! JAJA WHATEVER!!!!

Så här tomten, detta önskar jag mig;

  • En resa till Alanya
  • 1000000 miljoner
  • ALANYA
  • ÄNNU MER MILJONER
  • AAAAAAAAAAALANYA
  • ÄNNU MER MILJOOOOOOOOOOOOOONER

Åh, jag undrar faktiskt vad jag kommer få i julklapp!!!





Ps/ Jag har ont i röven
Ps// Måste vara snäll resten av året
Ps/// Jag gillar att jag har fina dudes som studerar ekonomi
Ps//// Jag kommer helt ärligt aldrig mer svara när du ringer (en liten notis bara)
Ps///// YOU WILL NEVER FIND SOMEONE LIKE ME

Kommentarer
Postat av: johanna

du är snygg! <3

2010-10-19 @ 19:13:50
URL: http://accordingtojohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0