Kärt barn har många namn.

Men kärt barn har även många hem!

Sitter just nu i ett soligt och vackert Göteborg, jag älskar den staden. Det går inte beskriva den befriande känslan staden ger en när jag är här. Sjukt! :) Men så lovely!

Vart förövrigt inne och snokade i (snygg!)Sarahs blogg, och hon väckte alla Alanya känslor till liv. Tacka fan för att Göteborg gör en halv lycklig, men där.. Där ÄR DET HELT SJUKT HUR LYCKLIG MAN ÄR!!!!
Gash, jag döööör inombords!






Ps/ Pusskompis är det nya om någon har missat det!
Ps// Jag saknar Emre!!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

PS På onsdag så ska vi leka och längta oss bort! :)

2010-10-15 @ 15:53:05
URL: http://sarahnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0