Lovely!

Jag har haft världens mysigaste dag tror jag. Verkligen. Jag tog mig i kragen och bestämde mig för att testa på det hära med att vara hemmafru för en dag! ÅH HERREGUD vad det är harmoniskt! :) Gick upp halv sju för att tvätta efter en mysig natt med min man, vart i skolan, var iväg och storhandlade med betoning på STOR, drog hem. Tände levande ljus i hela lägenheten och bakade bröd. (- ja okej, jag erkänner.. Jag hade mjöl över hela håret, ansiktet och all over my body!) Det luktar ljuvligt! ÅÅÅÅÅH. Jag känner mig så duktig!

Fick gosa med Micke idag med, en bra dag helt enkelt! Nu ska jag gosa ner mig med en stor kopp the, levande ljus, Grinchen och min man! :)



Min gosiga vovve!



Konstiga bullar! :)

Imorn väntar ännu en spexig dag, med spexiga och intressanta historier ;) Can't wait! Fin Sarah står på schemat! :)

Jag känner harmonin :)


Kommentarer
Postat av: vladde

när ska jag få smaka nått du bakat???? saknar dig bambi!!/ Rambo

2010-10-20 @ 19:43:11
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0