Think before you act!

Det kan tänkas att det var ett tag sen sist som tankar fick formas till ord. Men ibland när tankar ska formas till ord så finns det inga ord som är tillräckliga för detta. Därför låter jag mina tankar vara ifred ett tag till, de har blivit utelämnade för att kunna skapa form i ord och känslor, något sådant som just nu inte existerar. "I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like."

Annars så har en fin helg med Anniina flugit förbi, en vecka med plugg likaså. Mängder med fikor och skitsnack och mys med fin Sarah, även en fin fylla.

Helgens lärdom; Jag är för söt för mitt eget bästa. Jag pussas lite för mycket. Jag inser inte vad jag såg hos dig. Jag har möjlighet att radera dig och på så vis kommer det bli som du aldrig har existerat. Jag har insett att genom smärta är du levande så också genom glädje.

"Gandhi said that whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will. Like when someone comes into your life and half of you says: "You're nowhere near ready". And the other half says: "Make her yours forever"."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0