Vägen till Emilia Lunds hjärta part one.

( - notis; att jag ens överlevde min bakfylla igår är ett mirakel. Det är nästan så att jag tror på en högre makt! Eller något, det lät bra iallafall..)

Jag hade som sagt en riktigt överlovely dag igår, som jag började med att spendera med Kidda, bakfulla som två idioter som aldrig trodde att det fanns en morgondag började vi med frukost på Harrys för att senare bege oss mot hemmakväll och köpa en stor godispåse. Sagan om ringen var ett faktum, och helt plötsligt var allt med den filmen hur roligt som helst. Humorn på bakfyllan är faktiskt den bästa - ren fakta.

Sen pallrade jag min söndriga kropp ( - varför den var så söndrig undrar jag fortfarande, fick en mindre chock när jag såg mig själv i spegeln och inse att mina ben hade sett sina bästa dagar.. Alltså blåa bulor is the shit.) Nöjd ändå, efter en dusch och vetskapen om att ingen ska få se mina ben ändå gjorde mig halvt lycklig. Så jag spenderade min kväll med världens bästa MangeNilsson, - den bästa kocken i världshistorien! Fick övergod mat och en sådan vacker överraskning att när jag tänker på det, så börjar jag faktiskt gråta. Känslorna rullade runt i min kropp som aldrig förr.. Vi fick för oss att ett glas vin skulle göra vår kväll på topp, sagt och gjort så drack jag mig nykter! Efter fem fina glas vin tog vi oss samman för att dra in till stan, där fina MangeNilsson skulle stå och spela som den naturbegåvning han är. Jag själv mötte upp Olle, min guldklimp! Eftersom jag fick vara hans guldtjej hela kvällen och ta mig fan; Tillsammans gräver vi GULD! Lovely kväll och natt som slutade en kaotisk känslostorm, där både smärta och trasigt hjärta gjorde sig påmind. - Ändå ganska nöjd.


MangeNilsson i sitt essä!


Spexiga äventyr med Olle!

-/ Alltså, varför är det så svårt?! Jag vill så inihelvetes gärna har någon som kämpar för mig, som visar mig att jag Emilia Lund är den finaste i världen. Jag vill vara någons värld. Jag vill att någon ska vara min värld. Jag vill att alla mina känslor försvinner för en stund, alla tankarna också för den delen.


Min present ( - LYSSNA!!!!);




Old picture on the shelf,
it's been there for a while.
A frozen image of ourselves.
We were acting like a child,
innocent and in a trance.
A dance that lasted for a while.
Read my eyes just like a diary,
remember, please remember.
Well I'm not a beggar, but what's more
If I hurt you then I hate myself
I don't want to hate myself, dont want to hurt you.
Why do you choose that pain if only you knew,
how much I love you.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så himla fint.

Ren kärlek <3

2010-10-03 @ 19:10:40
URL: http://annahoffert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0