It was only a kiss

Idag, ikväll har jag umgåtts med världens bästa och snyggaste Broe!
Vi har tagit en promenad längs ett vackert Halmstad såhär i höstsolen och kylan. Det var ytterst lovely. Nästan så vi blev sådära fridfulla - ungefär som en buddistmunk :)

Sen så har vi allmänt snackat skit om allt vi har gjort, det vi inte borde gjort och saker vi bör göra. Riktigt mysig kväll måste jag säga. (LÄS MIN BLOOOOGG, Den däääära xxx, lotusros etc)

Och imorn bitti tänker jag förgylla mitt liv och min morgon med en morgonpromenix med Broe!





BROE, du gör mig SÅÅÅÅÅÅHÄR glad!!!! Bara så du vet :D

Ps/ Eldade typ upp mina fina röda dojjs jag fick av Vladde idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0