Varje hjärta har en hemlighet.

Regnet strilar ner från himmeln, så som det har gjort en veckas tid nu.
Att äta kall mat gör att benen i min kropp som redan fryser blir is.
Det är kallt, kyligt i hörnen, ungefär som hela Sveriges befolkning.
Kyligt.

Idag fick jag frågan att om jag tänkte bortom diverse saker, och sedan tänkte på vad jag ville göra med mitt liv, vad det då skulle innefatta. I mitt sinne vet jag redan svaret, svaren. Att låta tystnaden tala och drömma sig bortom de regntunga molnen var lättare än att uttrycka svaret, som vi båda redan visste skulle bli. Eftersom vi båda i just detta nu, har samma svar på den frågan.

Well, nog om detta. En dusch i femtio grader ska nog få min kropp att tina några grader iallafall.



Varje hjärta har en hemlighet, på tisdag kommer jag föreviga min.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Älskade turkiet och "våra" älskade turkar haha :)

2010-10-12 @ 19:14:41
URL: http://sarahnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0