Ännu en gång.

Så jag skippade USA och fortsatte livet på Sveriges västkust. Gick och förlovade mig med den personen jag älskar och värderar högst i hela mitt liv. Tankarna far vidare till den dag jag får lova "tills döden skiljer oss åt", för det är det jag vill. Jag vill det så mycket att hela min kropp skakar av smärta av all kärlek jag hyser över min man. Igår skrev vi på kontrakt på vår drömlägenhet, den är vår. Finally hittade vi den bland all virrvarr av lägenheter så fanns den där.

Har även gjort en sortering bland mina vänner, har slängt ut de flesta. Som faktiskt inte ger mig något alls, därav kommer jag inte heller ge dem någoting mer. Det känns sorgligt, som en epok i ens liv tar slut, fast samtidigt så är framtiden relativt ljus. Glömde nämna att vi bokade en resa till Thailand som även den vi längtar efter sönder och samman. Fast först, vår underbart fina lägenhet.

Jag har precis avverkat tre veckors semester där de flesta dagarna har varit bra men vissa svåra har också passerat. Jobb nästa vecka och sen back till studierna.

Well, well.. "You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have". Ska strax printa detta i armen.


Kommentarer
Postat av: johanna

<3

2011-08-13 @ 21:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0