And with every breathe that I take, I feel like I've won.

En del saker har minsann hänt sen sist. Min dator valde att lämna jordelivet och överge rödtåttis till att facea världen helt själv.. It sucks. Idag är dock dagen D om Edwin har överlevt diverse operationer och återupplivningsförsök, I really do hope so.

Annars då, så mailade jag Janssen-Cilag, om laktos i tabletterna, detta var för att de skulle hålla ihop tabletter. DRA MIG BAKLÄNGES, sämsta svaret ever. Igår bokade jag och min tös biljetter till Rise against a la Stockholmoo, överlovely. FAN SÅ NICE! VILL NUUUUUUUU!!

Överlag annars så har jag hängt med Sarah, Johoo, Kajja och resterande on the right side of the Nissan. Såg även paranormal activity 2, jag dog. Olle fick sova hos mig, jag var rädd till döds fast ännu värre. Nu däremot måste jag fixa saker så som utlandsstudier och arbete till fredag o tvätt o annat trist. (Jag och Emmas dator är INGA bra vänner, för stor.. Plus att hennes word har lagt av.) KOMPIS DET GÅR BRA NU.

Sarah kommer strax och joinar mig över en te, Lovisa har en tuff dag framför sig. Tänk en onsdag sådära mitt i veckan i kalla februari. Igår drack jag och Ågge vin och mådde bäst. Just det, ska göra ett ÄRLIGT försök att minska min alkoholkonsumation. (SAKNAR MINA HOMIES SOM ÄR I ÅRE NU)

Ja det spårar ju, jag vill ha helg nuuu.. Jag längtar såattsäga.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0