Her words destroyed my planet

Jag är så himlans glad och solen skiner, och det är sol i sinne och hjärta. Nöjdtjej.nu.
Avverkat en väldans trevlig PW med Amandis imorse, ätit en ordentlig frukost.
Är pigg och glad, ska träffa Ida om några timmar och sen blir det nog en sväng till GBG bara sådär.
Men nu ska jag återgå till att läsa arbeten och kommentera den skiten, för att sedan fixa mitt engelska CV för att sedan kunna skicka in min ansökan. Nervös är jag ska tilläggas, och ger allt mitt hopp och min energi att få det jag vill allraallra mest! För var i världen befinner jag mig om några månader? I början av mars har jag första beskedet. AWESOME INDEED.




I'm trying real hard not to shake. I'm biting my tongue,
But I'm feeling alive and with every breathe that I take,
I feel like I've won.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0