I'm coming home, tell the world I'm coming home.

Saker som faktiskt suger med veckan som har gått;

Att jag i princip har fått feber varje kväll.
Kaspers avlivning.
Att jag INTE ens kan koka ett ägg.
Att jag inte har några vettiga skills.
Att jag precis brände gröten och mår illa nu.
Saknaden efter Edwin.
Saknad efter Vlado och Amie.
Att varje data jag har lånat har något fel på sig.


Saker som har varit sjukt bra med veckan som har gått;

Folk tycker synd om mig när jag är sjuk.
Jag fick pratat ett väldans bra samtal med Gisse (SAKNAR DIG)
Det misslyckade ägget var halvgott iallafall.
Jag blev mätt av gröten, trots den horribla smaken.
Har beställt biljetter till Rise Against!
Har tvättat och städat.
Imorgon är det fredag vilket betyder att jag slipper sova själv!
Jag ska få träffa Sarah idag.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0