Why can't I breathe whenever I think about you?

En tisdag mitt i februari, sjuhelsikes kallt ute. Fyfan, har finsysteryster på besök när jag försöker få något smart sammanhang ur min hjärna. Tåls det ens att berätta att jag failar? Anyway, sitter och funderar över vilken festival i Tyskland vi ska dra till i sommar, står mellan Hurricane och Rock am ring, vill nog det senare mest iom utbud av band och att the kooks ska dit blandannat, dock så kommer Foo fiighters o Blink till hurricane. VAFAAAN. Belsutsångest deluxe eller vad liksom..

Annars så har jag äntligen lämnat in min ansökan till utlandsstudierna och om två veckor har jag svar, nervigt värre. Hallelllllluuuuujhaaaaa! Äsch måste plugga lite nu vettja.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Loppan

Ja laktosfri glass rockar fett, åt nästan upp hela sorben, MEN jag lämnade en klick till dig! och var jag inte snäll som gav dig dem sista marängsmulorna!!!!

Förresten, deppa inte, tänk på min rumpa. Den kan vara deppig

2011-02-15 @ 17:30:49
URL: http://llund.devote.se
Postat av: Gisela

Som den expert jag är på festivaler (not) MEN TYSKLAND är ju mitt område. Hurricane är kändast och ska vara bäst. Hoho Martin som vi alla vet vem det är vid detta laget haha, åker alltid dit typ :) Plus massa andra tyskar jag känner!

2011-02-15 @ 18:10:21
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0