Sad exchange

Det är en trött och utmattad tjej som önskar att hennes hjärna kunde formulera hennes tankar till ord. Men så är inte riktigt fallet.. Utan fallet är mer att jag har pressat min kropp och psyke till gränsen, och det borde jag förstått för redan tre veckor sedan, när första attack de luxe kom på besök. Men efter några attacker, och självgranskning så är det nu satt på svart och vitt att stunden att ta hand om mig själv är inne. All stress har tagit ut sin rätt, till den grad att när telefonen ringer så blir stressen mer påtaglig. Herremingud, jag är trött. Några dagar i ett stillsamt småland ska nog göra gott för min själ, där endast studier, sömn och långa promenader ska förekomma. 

 

Kommentarer
Postat av: Gisela

Du kommer alltså befinna dig i samma landskap som mig. Kan ju inte bli bättre!!

2011-03-21 @ 23:04:39
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0